Feed My Sheep Jerusalem - Scripture Photos & Books from Zion & Holy Land Israel
Feed My Sheep Jerusalem - Messianic Prophetic Books, Articles, and Scenic Scripture. Photo Art, using Old and New Testament Scriptures with the best Nature Photography on Greeting Cards and Prints. Download free End-Times Salvation Books and Prophesy Articles about Messiah Yeshua, and not Yeshu, Zion, Jerusalem, Israel, Holy Land, some in Hebrew, Russian, German, French, Spanish, for the Salvation of my Jewish people.

העדות שלי על ישועתי

העדות שלי על ישועתי

My Salvation Testimony

מאת: ריצ'רד אהרון הונורוף

חוויותיי האישיות עם אלהים...

אלהים העיר אותי לראשונה באביב של 1973, כאשר הייתי בן 29. באותו הזמן גרתי בדירה באנסינו, קליפורניה. בבוקר ההוא לקחתי לידי ספר תנ"ך שמישהו השאיר בחדר בית החולים של סנטה מוניקה, קליפורניה, שם ביקרתי חברים. לקחתי את התנ"ך לביתי, ובפעם הראשונה בחיי התחלתי לקרוא את כתבי הקודש היהודיים.

במשך שלושת החודשים הבאים לא יכולתי להניח את התנ"ך מידי, משום שנוכחות אלהים הופיעה בחדרי, ורבים מן הכתובים 'לבשו חיים' ויצאו מדפי התנ"ך ההוא הישר אל תוך לבי, בעוד אהבתו הנפלאה של אלהים זרמה אל תוך לבי הדואב והשבור. יותר מכל, אלהים חשף בפני והחיה קטעים כה רבים מן התנ"ך המתייחסים למשיח ישראל המובטח. בזמן זה, אלהים גם הדריך אותי לקרוא את הבשורות של הברית החדשה, אשר, אף הן, לבשו חיים.

אז, הראה לי אלהים מכתבי התנ"ך כמו גם מן הברית החדשה מיהו משיח האמת שלנו, עליו התנבאו ואותו הבטיחו כתבי הקודש כולם - התורה, הנביאים והכתובים. ואז, דיבר אלהים לתוכי 'שלוש מילים חיות', ועל ידי אהבתו המדהימה ורוחו, שתלן עמוק בלבי ובנשמתי, 'מילים' שישנו את חיי לנצח, "רעה את צאני!"

כאשר השוויתי בין חוויותיי מן התנ"ך ומאהבת אלהים בשלושת החודשים המדהימים הללו, עם המעט שידעתי על בתי הכנסת ועל היהדות הדתית של אותו הזמן, הסקתי שהיהדות הדתית הייתה כה שונה מן החוויות בהן אלהים, בשפע חסדו, בירך אותי, ולפיכך החלטתי להדיר רגליי מבתי הכנסת ומן היהדות הדתית. גם מהנצרות ומן הכנסיות התרחקתי, משום שהרי אני יהודי!

קודם שחוויתי את החוויות הללו, שיוועתי לאלהים מזה זמן רב, חודשים רבים ואף שנים: אלהים, אם אכן אתה קיים, אנא בוא אל תוך חיי ועזור לי! פעמים רבות הייתי הולך בשעות הליל אל הגבעות המשקיפות על בית הורי, ומשווע לעזרה אל האלהים הלא נודע של היקום, אם אותו אלהים אכן קיים.

הייתי סטודנט לטרום-רפואה בקולג', ואז בוגר קולג' מ U.C.L.A. . בזמן שחוויתי את החוויות הללו עם אלהים, עסקתי בתחום הרפואה, אך חיי היו כשבר-כלי, וחשתי אבוד ואומלל.

הוריי היו אתאיסטים. יהודים חילונים הומניסטיים, אשר להם היה מעט מאד, אם בכלל, במשותף עם היהדות, ובפרט עם הדת היהודית. שניהם לקחו חלק פעיל משנות ה30 ואילך במאבק למען רפורמות חברתיות באמריקה. את אלהים לא הזכירו בביתנו, וגם חברינו ובני משפחתנו היהודים לא דיברו עליו. אני זוכר פעם אחת או אולי פעמיים, בילדותי, שהוזמנו לחגוג את ליל הסדר עם קרובי משפחה.

אותם שלושת חודשי האביב של 1973, בהן חוויתי את אהבת אלהים ואת 'דבר אלהים חיים', הסתיימו עד מהרה, משום שהגיהינום שיטה בי, והנחתי את אלהי ואת התנ"ך מאחור. התחלתי לקרוא ספרים רבים העוסקים בגלגולי נשמות ובתורת הנסתר, בניסיוני להבין את פשר החוויות הנפלאות שחוויתי. ידעתי מעט מאד על הרשע, או על 'העולם הרוחני'.

עד מהרה נשאבתי אל תוך שלל פעילויות של העידן החדש ותורת הנסתר, דתות המזרח וסמים. נכנסתי לעולם של אימה וגיהינום, בו חייתי במשך שבע שנים ארוכות ואיומות, שהיו השנים הגרועות ביותר בחיי. ב1981, חדלתי להיות מעורב בתורת הנסתר. אדם הרוס הייתי אז, שסבל נוראות מחרדות תמידיות ומייסורים דמוניים בלתי פוסקים בכל נשמתו. רק אז התחלתי לשוב אט-אט אל אלהים ואל התנ"ך, אל האלהים שהיה כה אמיתי ושופע אהבה אלי ב1973!

ושוב, אלהים היה כה נאמן, ובא להושיעני.

היה זה בסביבות השעה 10, בבוקרו של יום שבת, העשירי באפריל 1982, בסוף השבוע של חג הפסח. מקץ שנים של הרס נשמתי על ידי סמים ותורת הנסתר הדמונית, הייתי במדבר של דרום קליפורניה, שם שיוועתי לאלהים שיהיה בעזרי ויגרום לייסוריי התמידיים לחדול. לפתע יכולתי לחוש את רוח אלהים מרימה אותי אל על, אל השמים. ובעוד אני מורם, הייתי מודע מאד לנוכחותו של מישהו שהזדהה עם סבלותיי. כשעיניי עצומות, ניתן לי חיזיון של אדם הסובל אף הוא ייסורים איומים, ומת על עץ. כאשר פקחתי את עיניי, עמד מולי אדם, במרחק של כשלושה מטרים וחצי. כל ישותו היתה כבלהבה, כמו 'השמש' הבוהקת בהוד ובהדר! את פניו, לא יכולתי לראות. כל שיכולתי לראות מבעד לכבוד הדרו הבוהק היה כתר הזהב, אותו חבש על ראשו. מבלי לומר מילה, הוא פסע לעברי ובאהבה עטף את כתפיי בגלימה אדומה כשני. ידעתי שאני עומד בפני מלך השמים. מאוחר יותר למדתי שהוא נקרא 'מלך הכבוד!'

לאחר מכן, מצאתי את עצמי שוב במדבר. הייתי עתה, באופן כלשהו, אדם אחר, ובלבי הייתה משימה. המשימה הייתה לשוב אל התנ"ך, ולמצוא בו את כל הקטעים המתייחסים למשיח, אותם הראה לי אלהים לפני תשע שנים, ב1973. ידעתי שאלהי יכוון אותי אל אשר הוטל עלי לעשות לאחר מכן.

תשע שנים לאחר מכן הושלם פרוייקט זה, שהיה לספרי הראשון. ספר של ציטוטים מן התנ"ך שנקרא: "The Coming Messiah, The Son of David!" (המשיח שיבוא, בן דוד!) הוא יצא לאור בארה"ב ב1992. כל העותקים נמכרו!

ב1995, עליתי לארץ ישראל. כאן בארץ, הדריך אותי אלהים לכתוב עבורו ספרים נוספים רבים של כתובים מן התנ"ך, אשר מופצים חינם בכל רחבי הארץ, על מנת להגיע אל אחיי ואחיותיי היהודים האבודים.

ספרים אלה, של כתובים מן התנ"ך, חושפים את האמת אודות אלהים-חיים, שהוא גם משיחנו ומושיענו האוהב, הקורא לעמו, לבני ישראל, לשוב אליו ולהיוושע מחטאותיהם כולם.

מאז הזמן ההוא ב1982, אלהים ריפא אותי והציל אותי מכל ייסוריי הדמוניים, והוא ממשיך להציל אותי מדי יום, ולשמור אותי מכל אויביי. הוא הוביל אותי בדרכי הצדק שלו כפי שנאמר בדברו הקדוש. הוא ממשיך לשקם אותי מדי יום מפצעי נשמתי, שנגרמו מחטאי נעוריי. רחמיו חדשים הם לבקרים, ונאמנותו לעולם ועד.

הוא אלהי! הוא 'מלך הכבוד', 'יהוה צבאות', 'קדוש ישראל!' (תהלים כ"ד: ז'-י'; זכריה ט': ט'-י"ז, ישעיה מ"ג: ג'-ד')

הוא ישוע, משיח האמת!

הוא אלהים חיים, מחבר כתבי הקודש!

אני מנסה לחיות את חיי על מנת לשרתו בנאמנות.